Haberler
Boston Film Eleştirmenleri Ödülleri ’12
Bugün birkaç eleştirmen grubunun ödüllerini dağıtacağını zaten söylemiştik. Bunlardan ilki olan Boston’da ödüllerin tamamı dağıtıldı. Saatlerdir Twitter’da çektiğimiz işkencelerden biri de böylece sona ermiş oldu. Zero Dark Thirty yine büyük ödülleri toparlarken ilginç bir The Perks of Being a Wallflower sevgisiyle karşılaştık. Ben Affleck’in kendi memleketinden tek bir ödül dahi alamamış olması da Oscar yolunda yavaş yavaş bir çıkmaza girdiğinin işaretçisi. Bu arada Moonrise Kingdom’ı da es geçmeyelim. Wes Anderson’ın filmi büyük kategoride bile es geçilmedi. Los Angeles ve New York kadar olmasa da yerel eleştirmen grupları arasında farklı bir yeri olan Boston’dan çıkan tam liste şöyle:
FİLM Zero Dark Thirty (İkinci: Moonrise Kingdom ve Amour)
YÖNETMEN Kathryn Bigelow | Zero Dark Thirty (İkinci: Paul Thomas Anderson | The Master)
ERKEK OYUNCU Daniel Day-Lewis | Lincoln (İkinci: Denis Lavant, Holy Motors)
KADIN OYUNCU Emmanuelle Riva | Amour (İkinci: Deanie Yip | A Simple Life)
YARDIMCI ERKEK OYUNCU Ezra Miller | The Perks of Being a Wallflower (İkinci: Christoph Waltz | Django Unchained)
YARDIMCI KADIN OYUNCU Sally Field | Lincoln (İkinci: Emma Watson | The Perks of Being a Wallflower)
SENARYO Lincoln | Tony Kushner (İkinci: Moonrise Kingdom | Wes Anderson)
TOPLU PERFORMANS Seven Psychopaths (İkinci: Moonrise Kingdom)
KURGU Zero Dark Thirty (İkinci: Argo)
GÖRÜNTÜ YÖNETİMİ The Master (İkinci: Life of Pi ve Moonrise Kingdom)
MÜZİK KULLANIMI Moonrise Kingdom (İkinci: Django Unchained)
YENİ FİLM YAPIMCISI David France | How to Survive a Plague (Benh Zeitlin | Beasts of the Southern Wild)
ANİMASYON Frankenweenie (İkinci: ParaNorman)
BELGESEL How to Survive a Plague (İkinci: Queen of Versailles)
YABANCI FİLM Amour (İkinci: Holy Motors)
Uygar
9 Aralık 2012 at 23:18
Zero Dark Thirty farkı bayağı açmaya başladı
Metin
10 Aralık 2012 at 09:45
Denis Lavant’ın aldığı her ödüle, anımsanmaya seviniyorum. Benim diyen aktörün altından kalkamayacağı kadar zor bir roldeydi Holy Motors’ta.