Oscar 2020

#62: Bir Zamanlar Cinsiyetçi Hollywood’ta

Yayınlandı

on

Tarantino’nun değişen Hollywood’un yasını tuttuğu yeni filmiyle birlikte Oscar aday adayımızı, üstüne yarıştan birkaç filmi konuştuğumuz yepyeni Oscar Podcast bölümü geldi! Hazırsanız hiç lafı uzatmadan hemen play tuşuna basalım. Buyursunlar…

İÇERİK
00:01 Intro
00:38 Once Upon a Time in Hollywood
26:40 Oscar yarışı
37:53 Türkiye’nin aday adayı Bağlılık Aslı
41:20 Seda ile doksanlar köşesi
47:38 Kapanış

https://www.oscarboy.com/wp-content/uploads/2019/08/Oscar-Podcast_-Episode-603.m4a?_=1

Kulaklıkla dinlemeniz tavsiye olunur.


SPOTIFY | YOUTUBE | iTUNES STORE

[one_half]

SEDA ARTAR
the mahmut
@sedart

[/one_half]

[one_half_last]

UMUR ÇAĞIN TAŞ
Oscar Boy
@umurtas

[/one_half_last]

2 Comments

  1. Derin kaplan

    1 Eylül 2019 at 05:01

    Once Upon a Time ile ilgili dusuncelerim bu kadar iyi dile getirilemezdi sanirim. 2 senedir Los Angeles’ta yasiyorum ve bu filmi uzun zamandir 4 gozle bekliyordum. Filmden ciktiktan sonra, adlandiramadigim bir tad kaldi damagimda.
    Cok ufak bir iceriden bilgi filmle ilgili, bu film cekimlerinde inanilmaz derecede union ve non-union background oyuncu kullanildi. Benim en az tanidigim 4-5 kisi, film daha vizyona girmeden (muhtemelen konusunu dahi cok iyi bilmedigi) Tarantino filmini, kendileri de icinde oldugu icin delilercesine ovuyorlardi. Kabul etmek gerek, yurudugum sokaklari ekranda gormek oldukca keyifliydi. Ama birkac oyunculuk disinda sorunlari bolca bulunan bir filmdi.

    Sormak istedigim bir soru size, Uma Thurman Trudi karakterinin yere atilma referansi. Podcastte deginmissiniz ama ben de o hikayeyi bilmiyorum, paylasirsaniz cok sevinirim.
    P.S: The Farewell filmi bu sene icinde su ana kadar izledigim en iyi yapimdi. Hikaye, oyunculuk, herseyiyle harikaydi.

    • Umur

      2 Eylül 2019 at 10:33

      MeToo ve TimesUp hareketi başladığı sırada Thurman da Kill Bill setinde yaşadıklarını paylaşmıştı. Araba kullanırken kaza geçirdiği bir sahnede tüm uyarılara rağmen Tarantino’nun zorla sahneyi çektirmesi ve ölümden dönmesi, boğazlandığı sahnede Tarantino’nun ona tükürmesi ve tüm bu süreçten sadistik bir zevk alması… Film için yer aldığı çoğu sahnede ölümle burun buruna gelmesi ve o zamanlar bunu “sanat” için yaptığını düşünmesi, körü körüne her şeye evet demesi vs. diye devam ediyor konu.

Yorum yazın...Cevabı iptal et

Exit mobile version